Jag är uppe tidigt, wiho!

Ja som sagt var ju vi på allsång igår, först tänkte vi skita i de för att det regnade så vi gick några timmar på stan. Men det blev fint väder på eftermiddagen så då åkte vi dit iaf. Det var roligt men väldigt jobbigt att stå upp! Haha det var två skit bitchiga tjejer där (som dessutom var skit fula). Haha men vi trängde oss förbi dem hahaha dem fick typ damp:) Men vi slapp åka tåg/buss hem för amandas pappa kom och hämtade oss. När jag kom hem spelade jag ett spel med sabina,och gick och la mej vid 23! Men det var för att jag gått upp halv åtta:s Imorgon ska jag och amanda till KSHLM. Vet redan vad jag ska köpa:) Nu ska jag äta frukost, hörs senare. Love E                                                                            
                                  

En bild från när jag och amanda varit på gårn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0