090719 Birka<33

Jaa nu har mamma äntligen bestämmt när vi ska åka på kryssning(Y) Det ska bli så jävla kul, längtar så mycket att jag tror jag spricker, bra rim right? Jag har inhandlat nya skor+klänning te kryssningen, nu ska jag bara in till s-t nån dag å köpa de sista små krafs som kan tänkas behövas. Åh på tal om ingenting så var jag på fest hos ac igår, vad kan jag säga de ägde! Tack alla fina för att ni gjorde kvällen grym! Kom dit runt åtta och när jag kom dit dracks de redan för fullt:) Och som tur var fick jag skjuts hem så jag slapp gå;) Nu ska jag kolla nån film tror jag. Hoppas, hoppas att min sweety-pie får hänga med på kryssningen<3333

 
åh snart ses vi igen min lilla raring<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0